November 22, 2012

SEJARAH CINTA DIANA..

Assalamualaikum...nisa nak ceritakan sejarah kawan nisa,dania..dia yang bagi surat ni kat nisa..enjoy...


Assalamualaikum,namaku dania.Aku ada sebuah sejarah cinta.Ramai yang meluahkan perasaan kepada aku.Aku memilih 5 orang sahaja.Akhirnya aku sudah pun memilih 5 orang teman lelaki.Mula-mula memang kami gembira.Tetapi seminggu kemudian,seorang daripada teman lelakiku minta putus,aku tanya kenapa?dia cakap ade kawan tuisyen yang come dan baik.Dia berasa tenang dengan kawan tuisyen dia.Aku berasa sangat sedih.Aku hanya tinggal 4 orang teman lelaki sahaja.3 bulan kami menjalinkan hubungan,aku membuat keputusan untuk memutuskan teman lelakiku.Semasa aku balik rumah,aku tak sedar yang air mataku mengalir.Semasa aku di dalam bilikku,aku teringat pesanan ibu saudaraku"Dania,nanti kalau kamu bercinta jagalah teman lelaki kamu jangan lukai dia.Tetapi,apabila dia mahu putus,beri sahaja dia putus kalau tidak kamu akan menyesal." mula-mula memang aku berasa pelik,tetapi sekarang aku dah faham apa maksudnya.Jika aku mehalangnya,aku seperti rasa mahu putus dengan semua teman lelakiku.Baiklah ini sahaja sejarah aku.Bye

Sekian,
Diana Bt Abd Jallil

Amacam semua okey? okeylah nisa pun nak cantikkan blog ni sikit bye Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment